Fine Tuning
Begin 2014 was het tijd voor de eerste repetitie van Fine Tuning! Zoals de naam al zegt zijn wij een koor dat gaat voor het afstemmen van alle verschillende stemmen en personen op elkaar, het verhogen van de kwaliteit maar zeker ook voor gezelligheid.
Fine Tuning is een koor dat zich bezighoudt met popmuziek (denk in de richting van top 2000) en musical songs. Deze liederen studeren we met veel plezier en enthousiasme in op onze vaste repetitieavond, de donderdag. We starten met het inzingen en opwarmen van onze stemmen en vervolgens zingen we een aantal liederen door zoals: “Man in the mirror” van Michael Jackson, “You raise me up” van Josh Groban of bijvoorbeeld “de Circle of life” uit de Lion King.
Het koor is opgericht voor zangers en zangeressen tussen de 20 en 40 jaar die het leuk vinden om samen te zingen. Een aantal keer per jaar geven we een klein of groot optreden met ons eigen combo (pianist, drummer, gitarist) waarmee we aan iedereen laten zien en horen wat voor leuke en goede groep wij zijn!! Omdat we ook gezelligheid heel belangrijk vinden, hebben we een aantal keer per jaar een andere activiteit (weekendje weg, afsluiting van het seizoen, barbeque). De activiteiten worden georganiseerd door een aparte activiteitencommissie waar iedereen van het koor zich voor kan aanmelden.
Fine Tuning repeteert wekelijks op de donderdagavond van 20.00 tot 22.00 uur bij de Hervormde Gemeente, Fonteinstraat 6 te Poeldijk en staat onder leiding van dirigent Marlous Tolhuisen.
Lijkt het je leuk om eens met ons mee te zingen en ben je tussen de 20 en de 40 jaar? Kom dan eens kijken op donderdag tussen 20.00 en 22.00 en ervaar dat Fine Tuning een super leuke groep is. Op onze facebookpagina kun je alvast een voorproefje vinden.
Warme Wintermuziek door Popkoor Fine Tuning
Popkoor Fine Tuning, onderdeel van de zangkoren Deo Sacrum, verzorgt samen met hun eigen combo op donderdag 11 december een optreden in de Bartholomeuskerk in de ontmoetingsruimte van Bij Barth.
In het thema “Warme Wintermuziek” brengen ze voor jong en oud een aantrekkelijk programma. De voorstelling vangt aan om 20.00 uur en duurt ongeveer een uur. Vanaf 19.45 uur is de deur open en is er voor de liefhebbers een kopje koffie of thee. Na afloop is er gelegenheid om onder genot van een drankje (met munten te voldoen) gezellig bij te praten.
Een vrije bijdrage na afloop ter dekking van de gemaakte kosten wordt van harte aanbevolen.